tisdag 10 mars 2015

NEJ

VAA ska man säga, det är väldigt mycket nu som jag försöker att bli bättre på mitt motto just nu är ordet NEJ och KBK (kör bara kör).
Jag har bestämt mig för att minska mitt socker konsumtion då det har blivit rätt så mycket (ända sedan jag var liten) kan man säga. Men nu har jag sagt till mig själv att godis är NEJ, men det har ju funkat sådär. Vet inte hur jag ska göra jag kan inte kontrollera det (som en drog) men det är som att mitt NEJ inte funkar för mig utan NEJ får istället effekten KBK why?, jag lyssnar inte på mig själv hur ska man göra????

Nu har jag bestämt mig, nu ska det tränas, när denna förkylning har försvunnit. Jag har börjat tjuvstartat lite smått med träningen och det känns bättre än vad jag gjorde inan, (för någon vecka sedan) från att varit sjuk till att springa milen och sedan bara fortsätta med monster pass på monster pass. Resulterade i en ny förkylning, men nu tänker jag köra långsam och sedan bara öka och öka. För nu ska det bli ändring på detta.

(har sagt det tidigare men nu ska jag verkligen försöka) vet bara inte vad jag ska skriva om?
Men ska väll försöka komma på något.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar